سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
3rd International Conference on Challenges and New Solutions in Industrial Engineering, Management and Accounting
جهت استفاده از کلیه امکانات و ارسال نظر در خصوص هر مقاله لطفا در سامانه کاربران وارد شوید.
پنل ارائه مجازی
اطلاعات مقاله
عنوان : شناسایی مولفه های استراتژیک اثر گذار بر کسب و کار های اجتماعی با استفاده از ماتریس SWOT با رویکرد اجتماعی- مورد مطالعه: کارخانه زیتون ارمغان چاشنی توس موضوع : مدیریت سایر نویسندگان : جناب آقای حسین نصیری (نویسنده مسئول) ,جناب آقای پیام نبی کد مقاله : confima3-07300716 ارائه دهنده : پیام نبی متن چکیده : امروزه کسب وکارهای اجتماعی بهعنوان راهکاری اثرگذار و پایدار در توسعۀ اقتصادی و اجتماعی کشورها شناخته میشوند و هر روزه توجه بخشهای گسترده تری از جامعه را به خود جلب میکنند. از آنجا که در حال حاضر ايران با معضل بيکاري به ويژه در ميان افراد آسیبدیده و دارای سوپیشینه روبرو است، توجه به توسعه این نوع کسب وکارها اهميتي دو چندان مييابد؛ از اين رو پژوهش حاضر به بررسي وضعيت کسب و کارهای اجتماعی باهدف شناسایی مولفههای استراتژیک اثرگذار بر آنها میپردازد. روش این پژوهش از نوع آميخته اكتشافي است و جامعه آماری پژوهش، مدیران عالی یک سازمان اجتماعی میباشند. داده ها از طریق مصاحبه با مدیران عالی سازمان بر اساس پرسشنامه استاندارد SWOT، با تاکید بر اثرگذاری رویکرد اجتماعی بر ابعاد استراتژیک سازمان بدست آمده است. در نهايت پس از تعیین راهبردهای سازمانی، جايگاه راهبردي هر يک از حوزهها براساس ماتریس QSPM مشخص واولویتبندی گرديد.
جهت ثبت نظر خود به سیستم وارد شوید !
فایل ها
فایل های مقاله : فایل مقاله (فرمت مورد تایید zip) دانلود
فایل پاورپوینت ارائه مقاله
"شناسایی مولفه های استراتژیک اثر گذار بر کسب و کارهای اجتماعی با استفاده از ماتریس SWOT با رویکرد اجتماعی- مورد مطالعه:
شرکت ارمغان چاشنی توس"